Умови повернення

Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, придбаний у магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених законом.


Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до закону України “Про захист прав споживачів”:
споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.


Споживач (термін вживається в такому значенні відповідно до статті 1. П.22 закону України «Про захист прав споживачів») – фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов’язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
обмін або повернення товару належної якості здійснюється:
якщо не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
на підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром.


Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. За законом України “Про захист прав споживачів”:
у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк.
вимоги споживача, передбачених цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Українська